Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2017 10:05 - Пътепис - "Приключение" / част 2 от 7 - "Фалстарт"
Автор: rumenige Категория: Лични дневници   
Прочетен: 387 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Пътепис - "Приключение"

част 2 от 7 - "Фалстарт"

Ден 2 - Вторник 18.10

Този път в просъницата разпознах алармата, станах, един душ и тръгнах с колата към баща ми. Бяхме се разбрали да ме остави на магистралата, където щях да стопирам за София, после за Видин, Тимишоара(Румъния), Будапеща, Виена, Залцбург, Инсбрук.

Държа да споделя факта, че и двамата ми родители бяха видимо леко притеснени от моя план, но както винаги ме подкрепиха без да изпитват нужда да ме разбират. ВЕЛИКИ ХОРА! Никога не са ми секвали ентусиазма, даже точно обратното, заставали са зад мен при всякакви обстоятелства!

В 8:00 палеца вече ми стърчеше и на дванадесетата минута спря тир. 

От дума на дума с вълнение му разказах за моя план. Явно бе, че е кръстосвал Европа многократно и затова, когато ме посъветва, да сменя маршрута през Белград, Загреб и Любляна се съгласих на момент. И така още на първия час промених плана си. Мисля, че затова често баба ми повтаря, че съм вятърничав с тежка въздишка. :) Слязох на софийското околовръстно преди отбивката за Казичене, от където минава пътя за Калотина - граничния пункт със Сърбия. Мястото ми се стори неудобно за спиране и реших да повървя малко. Крачейки, покрай мен мина патрулка, която след като ме подмина спря и ме изчака да я настигна. Тежък глас ми проговори: Къв си ти бе? Усмихнах се и ведро отговорих стопаджия. :)

След справката по радиостанцията, от която се разбра за дивите ми юношески години бях обискиран, като бежанец терорист.

Ударих греда, във вътрешния джоб на якето ми намериха 0.19 грама марихуана. Изключително горди от великото откритие ми щракнаха белезници и ме откараха в 8мо софийско РПУ. 

Една мисъл гласи: Ако искаш да разсмееш бог, направи си план. Ха-ха-ха :|

Задържаха ме за 24 часа в килия воняща на пикня и на помия, където имах време да преосмисля някои неща за себе си. Човек е изключително приспособимо същество щом не след дълго за щастие спрях да усещам миризмата. Запазих приповдигнато състоянието на духа си. По принцип живея с идеята, че има два вида случки: положителни и поучителни, а тази беше от вторите.

 

Фалстарт

И кво взех че тръгнах,
дори за миг не се обърнах.

В тир настаних се аз удобно,
наблюдавам от високо, спокойствие безподобно.

Маршрута със замах промених,
създателя имал друга идея установих.

Озовах се в мрачна килия,
воняща на пикня и на помия.

Пореден шамар от живота,
за туй дето затварям очите си с охота.

Пак се размина изхода фатален,
имам късмет но вече чувствам се нахален. 

А сега какво ли ще последва,
по пътя на онзи дето вятъра преследва.

19.10.2016
София 8мо рпу

Румениге



Гласувай:
2



1. palada - Поздрав!
10.02.2017 20:10
Продължава да е много интересно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumenige
Категория: Лични дневници
Прочетен: 822354
Постинги: 402
Коментари: 322
Гласове: 1029
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031