Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2015 23:09 - Пенсионер по щастие
Автор: rumenige Категория: Лични дневници   
Прочетен: 816 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 30.10.2015 23:13


Пенсионер по щастие

От 1ви март 2015 съм безработен. Шегувам се :)) така ме водят в бюрото по труда, където бяха потресени след като на въпроса "как се чувстваш като безработен след 9 години в една фирма...а аз отговорих "Все по-добре!, но не съм безработен, а свободен, свободен да търся себе си." Изгледаха ме с онзи леко объркания поглед особено след добавката от моя страна, че някои се пенсионират по болест, а аз по щастие :)
Заветната сутрин... Събудих се около 10 без 15 сутринта, беше сряда, работен ден. Опаа! НЕ беше работен ден...въпрос в главата от умът "трети март ли е?" , отговор "вчера беше" в отпуска ли съм?да не съм се успал?!  НЕ сбъднах една стааара детска мечта, защо не и най-старата, а именно... Може би съм бил на 3-4 годинки, когато сутрин нежно ме будеха мама или баба, за да ставам да ходя на детска градина. Още тогава си пожелах да не ставам по часовника на алармата, а с биологичния такъв. Кому е нужно, ако няма неотложни сутрешни ангажименти да се става с АЛАРМА, пищяща ДО главата ?!? Без мен, моля!
Разбрах, че съм свободен и че да си свободен е многоизмерно понятие, за което е трудно да се даде рецензия за сега, но бях решен да я обясня поне за себе си.
Започнах да разполагам с цялото си време. След няколко седмици в които се чувствах първо отпускар, а после, като в лятна ваканция разбрах, че съм сбъднал още една съкровена мечта, а именно да разполагам с времето си. Спомних си, че свободата е многоизмерна и осъзнах, че всъщност един от аспектите е свободното време, а аз разполагам с него. Прекрасно е да се будя от само себе си, да благодаря за това, ставайки да пусна да се топли вода за чай или кафе и да играя гимнастика. Все пак трябва да се събуди и тялото, разбира се Винаги с приятна музика! Денят се нарежда сам, според настроението, възможностите предоставени от живота и направените от мен избори. Вечер си лягам когато ми се преспи, независимо дали е 10 часа преди полунощ или 4 след. 
Така всеки ден е чудесен, когато започва с песен, после всеки избор е лесен.
Будя се, нямам план, творя, мечтая, пътувам
и на живота неспирно се любувам.
Преследвач съм на мечти.
Ловя ги аз, значи можеш го и ти.

23:09
30.10.2015









Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumenige
Категория: Лични дневници
Прочетен: 822247
Постинги: 402
Коментари: 322
Гласове: 1029
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031