Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2015 07:45 - Моята нова година
Автор: rumenige Категория: Лични дневници   
Прочетен: 760 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.09.2015 12:58


Моята нова година

Навършвам двадесет и седем,
благодарен съм нощем и денем.   За живота света и всички вас, че пожелая ли нещо сбъдва се завчас.   Винаги щом задуха вятърът на промяната, си спомням как сам си отворих раната.   Просто реших и напуснах зоната на комфорта, отказах се от сигурността и отвори ми се порта.   Всичко е за хубаво зная го отлично, старая се да не приемам нищо лично.   След прекрасна и изпълнена с обрати година, щастлив съм че в душата ми е лято а не зима.   Сбъднах дузина мечти забравени, продължих идеи изоставени.   Не за друго, обичам живота и не смятам да го живея с неохота.   Свобода по пътя ме настигна, така започна промяната градивна.   Нови хора и нови светове, срещна моето сърце.   На десетки изгреви и залези се насладих, така много неща за мене аз открих.   Плувах в морета, реки и езера, бях допуснат до върха на не една планина.
Но нищо нямаше да е така без верните приятели,
благодаря ви, вие сте житейски изследователи.
  Пожелавам здраве на мен и моите близки и да не се изкушаваме от вибрациите ниски.   Да творим от сърцето и душата,
по рядко да слушаме ума в главата.   Да не познаваме проблеми и забрани,
а да бъдем по добри от лани.   От негативното да се отърсим, винаги доброто в хората да търсим.   Ние сме огледала, а света наше отражение, нека не бъде важно за нас чуждото мнение.
Дано през новата моя година, разпаля душите на мнозина.   Българска песен около мене да се пее, щастие и благоденствие навред да се лее.   Пожелавам търсенето на твореца в теб и мен, да продължи вечно, а не ден за ден.   За да бъде благодат по земята, а любовта ни достигне до недрата.

хижа Левски / Централен Балкан
22.09.2015



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumenige
Категория: Лични дневници
Прочетен: 825777
Постинги: 402
Коментари: 322
Гласове: 1029
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930