Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2011 09:14 - А Бог каза "Не"
Автор: rumenige Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2111 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 21.02.2011 19:29


Помолих Бог да вземе моята гордост, а Той ми отговори: "Не". Каза ми, че гордостта не може да се отнеме, от нея се отказват. Помолих Бог да излекува дъщеря ми, прикована в леглото от своя недъг, а Той ми отговори "Не". Каза ми, че душата й е невредима, а тялото й е само временно. Помолих Бог да ми даде търпение, а Той ми отговори: "Не". Каза ми, че търпението е резултат от изпитания и не се дава, а трябва да се заслужи. Помолих Бог да ми подари щастие, а Той ми отговори "Не". Каза, че ми дава благословение, а дали ще бъда щастлив, зависи от мен. Помолих Бог да ме предпази от болката, а Той ми отговори: "Не". Каза ми, че страданието отделя човека от житейските грижи и го приближава до Него. Помолих Бог да ми даде духовен ръст, а Той ми отговори: "Не". Каза ми, че духът трябва да израсне сам, а Той само ще го подрязва, за да го накара да даде плод. Помолих Бог да ми даде всички неща, за да мога да се радвам на живота, а Той ми отговори: "Не". Каза, че ми дава живот, за да се радвам на всички неща. Помолих Бог да ми помогне да обичам другите така, както Той ме обича. И Бог каза: "Ти най-накрая разбра за какво трябва да молиш..." Молих Бог да ми даде сили и Той ми прати изпитание, за да ме закали. Молих Бог да ми даде мъдрост и Той ми прати проблеми, за които се налага да мисля ден и нощ. Молих Бог да ми даде мъжество и Той ми изпрати опасности. Молих Бог да ми даде любов и Той ми изпрати нуждаещи се от моята помощ. Молих Бог да ми даде благоденствие и Той ми прати възможност. Нищо от това, за което Го молих, аз не получих даром. Но получих всичко, от което имах нужда. Бог чу молитвите ми.





копирано от www.spiralata.net


Тагове:   Бог,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. liliyanaandreeva - Блазя ти!
27.01.2011 10:31
Моят Бог е с церебрална парализа!
цитирай
2. bogolubie - Точни думи!
27.01.2011 16:29
Много истина и мъдрост!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumenige
Категория: Лични дневници
Прочетен: 825046
Постинги: 402
Коментари: 322
Гласове: 1029
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930